Specjalisty ds. zamówień publicznych
Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych.
Oferujemy:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju poprzez współpracę z zespołem profesjonalistów
i ekspertów z różnych dziedzin, - podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, studiach podyplomowych i kursach językowych.
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. zamówień publicznych będzie realizowała przede wszystkim następujące zadania:
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych, przekazywania ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania opisów przedmiotów zamówień, zapytań ofertowych, protokołów z postępowań, ocena ofert ,
- zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, określanie kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz projektowanych postanowień umów,
- nadzór nad realizacją zamówienia, w tym dokonywanie oceny zgodności z przepisami ustawy wnioskowanych zmian postanowień umowy lub konieczności rozwiązania umowy o udzielenia zamówienia publicznego,
- prowadzenie rejestru umów,
- opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz sporządzanie korekt planów,
- opracowanie planu postępowań oraz sporządzanie korekt planów,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych,
- udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
- przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości,
- udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
- zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe,
- skrupulatność, rzetelność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz organizacji pracy własnej
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumentów wykonawczych do ustawy oraz Wytycznych kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027,
- umiejętność korzystania z platform: e-zamówienia oraz BK2021,
- dobra znajomość pracy z komputerem i systemami informatycznymi, w szczególności Pakietu Office (Word, Excel),
- zdolność analitycznego myślenia oraz argumentowania.
Wymagania dodatkowe:
- studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys zawodowy,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe i staż pracy,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Składanie dokumentów aplikacyjnych:
Szczegółowy opis przebiegu naboru określa Regulamin naboru pracowników Związku Subregionu Centralnego zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.subregioncentralny.pl.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
Dokumenty należy składać w terminie do 22 maja 2024 r.:
- osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Związku (pokój nr 119);
- elektronicznie – w formie czytelnych skanów lub zdjęć na adres e-mail: rekrutacja@subregioncentralny.pl
- za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera (na adres: Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego, ul. Wincentego Pola 16, pokój 119, 44-100 Gliwice);
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą.
Dokumenty powinny zawierać: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres mailowy.
Dodatkowe informacje:
- Dokumenty, które wpłyną do Biura Związku po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Związku pod numerem telefonu 32 461 22 50.
- Nadesłane oferty nie będą odsyłane, zostaną zniszczone po okresie roku
od daty złożenia. - Miejsce świadczenia pracy: Gliwice, ul. Wincentego Pola 16.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Związku po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Ogłoszenie o naborze
- Oświadczenia
- RODO
- Regulamin
Jeśli masz problem z odczytaniem tej informacji, skontaktuj się z nami.